Λίγα λόγια...

''Aρκεί ένα ποίημα.
Ένα μόνο ποτήρι με στίχους για να μεθύσω.
Έχουν πέσει οι αντοχές μου.
Οι φίλοι μου με μαζεύουν από τα γραπτά μου.
Έλα σήκω πέρασε η ώρα μου λένε.
Έτσι που πας θα καταστραφείς.
Μην παίρνεις τη ζωή κατάκαρδα.
Δεν φταίω εγώ τους απαντώ.
Μικρό η μάνα μου με θήλαζε λέξεις.''
Νίκος Σκούτας.

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

4.Cinquantenaire

Σαν το φύλλωμα των δέντρων

που σκύβει να φιλήσει

τις ψιχάλες της βροχής

πριν συντριβούν στο χώμα

φάνηκε ο έρωτας μες στην ντροπή.

Σαν της αψίδας τον θρίαμβο

που αντηχεί μες στις μαρμάρινες καμάρες

μετά από μία μάχη άνιση

σφάλισαν τα μάτια εκείνη τη βραδιά.

Μια καντίνα ξεπρόβαλε στη δημοσιά

με τις στιγμές να πνίγονται

ανάμεσα σε καφέδες και λόγια μετά την δουλειά,

ξεροστάλιασε να περιμένει τη συμφορά.

Λόγια της στιγμής,

σε κάνουν να παραφερθείς,

και σε κράσπεδα υγρά καταμεσής,

στης μνήμης την ανηφοριά να αναρριχηθείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου