Λίγα λόγια...

''Aρκεί ένα ποίημα.
Ένα μόνο ποτήρι με στίχους για να μεθύσω.
Έχουν πέσει οι αντοχές μου.
Οι φίλοι μου με μαζεύουν από τα γραπτά μου.
Έλα σήκω πέρασε η ώρα μου λένε.
Έτσι που πας θα καταστραφείς.
Μην παίρνεις τη ζωή κατάκαρδα.
Δεν φταίω εγώ τους απαντώ.
Μικρό η μάνα μου με θήλαζε λέξεις.''
Νίκος Σκούτας.

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Καντηλάκι

Εκεί που αρχίζει η φωτιά,
εκεί είναι που τελειώνει.

Σε αρπάζει,σε λυτρώνει
και ύστερα το μετανιώνει.

Σαν το φυτίλι που ανάβει
και στο τέλος μαραζώνει.

Καντηλάκι ξεχασμένο
όνειρο μου αλλοπαρμένο.

Εκεί που αρχίζει η φωτιά,
εκεί είναι που τελειώνει.

Σε κλέβει,σε φυμώνει
και τον χρόνο τον παγώνει.

Σαν την κάφτρα που ξεμένει
και ως το τέλος υπομένει.

Καντηλάκι πια σβησμένο
στους αιώνες χαρισμένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου