Λίγα λόγια...

''Aρκεί ένα ποίημα.
Ένα μόνο ποτήρι με στίχους για να μεθύσω.
Έχουν πέσει οι αντοχές μου.
Οι φίλοι μου με μαζεύουν από τα γραπτά μου.
Έλα σήκω πέρασε η ώρα μου λένε.
Έτσι που πας θα καταστραφείς.
Μην παίρνεις τη ζωή κατάκαρδα.
Δεν φταίω εγώ τους απαντώ.
Μικρό η μάνα μου με θήλαζε λέξεις.''
Νίκος Σκούτας.

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

7.Εσπερινή διερώτηση

 Μπορεί άραγε να φτάσει κάποιος στο Πορί,

δίχως να απορεί για εκείνα που δεν μπορεί;

Μπορεί άραγε ο άνεμος μπορεί,

το Ικάριο πέλαγος να απαρνηθεί και

από άλλες θάλασσες να παραπλανηθεί;

Μπορεί άραγε το μαζί να’ ρθει,

δίχως σαν το μικρό παιδί να φοβηθεί και

σαν πορθημένο κάστρο να λεηλατηθεί;

Μπορεί άραγε η νύχτα την αυγή να διαδεχθεί,

με την ψευδαίσθηση ότι το φεγγάρι ποτέ του

δεν θα την απαρνηθεί;

Και ετούτη η διερώτηση η εσπερινή

μπορεί αστεία να φανεί

όπως εκείνο το πρωί που το εγώ με το εσύ

πάλευε με το εμείς να ευθυγραμμιστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου