Λίγα λόγια...

''Aρκεί ένα ποίημα.
Ένα μόνο ποτήρι με στίχους για να μεθύσω.
Έχουν πέσει οι αντοχές μου.
Οι φίλοι μου με μαζεύουν από τα γραπτά μου.
Έλα σήκω πέρασε η ώρα μου λένε.
Έτσι που πας θα καταστραφείς.
Μην παίρνεις τη ζωή κατάκαρδα.
Δεν φταίω εγώ τους απαντώ.
Μικρό η μάνα μου με θήλαζε λέξεις.''
Νίκος Σκούτας.

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021

Κύκλος πρώτος:1.Του γυρισμού

Έρωτας αψύς,

όπως όταν στην πέτρα πέφτεις καταγής,

προτού αναφλεγείς και στο απέραντο γαλάζιο πέσεις να σβηστείς.

Αυτολεξεί,

όπως ο τόνος της ψυχής δευτερευόντως θα αποσυρθείς,

και σαν σκουριά θα ανασυρθείς.

Απρεπής,

όπως το σκίσιμο ραφής εν μία νυκτί θα παρασυρθείς,

και σαν βότσαλο στην θάλασσα θα ανατραπείς.

Ασκεπής,

όπως ο ουρανός χωρίς φεγγάρι, παντέρημος θα περιπλανηθείς

και σαν πανσέληνος τόπο ξένο θα στεφανωθείς.

Ανασφαλής,

όπως ο μαθητής χωρίς αλφαβητάρι, ανέτοιμος να διδαχθείς

και σαν άγραφο χαρτί στη δίνη του ανέμου να παραδοθείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου