Λίγα λόγια...

''Aρκεί ένα ποίημα.
Ένα μόνο ποτήρι με στίχους για να μεθύσω.
Έχουν πέσει οι αντοχές μου.
Οι φίλοι μου με μαζεύουν από τα γραπτά μου.
Έλα σήκω πέρασε η ώρα μου λένε.
Έτσι που πας θα καταστραφείς.
Μην παίρνεις τη ζωή κατάκαρδα.
Δεν φταίω εγώ τους απαντώ.
Μικρό η μάνα μου με θήλαζε λέξεις.''
Νίκος Σκούτας.

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

6.Το γλυκό πικρό

Όταν το πρόβλημα συνάντησε το δεν μπορώ,

οι φόβοι στρωθήκαν σε ατέρμονο κρυφτό,

ένα απόγευμα που με κέρναγες γλυκό σιροπιαστό,

σε κάποιας χώρας το σοκάκι το σκαλιστό,

ένα γέλιο το σκάσε άρον άρον μην και το δω,

δεν με αφήνει τα λόγια να σκεφτώ,

και καθώς κάνω στο ρυθμό να αφεθώ,

από τον Ιούδα ήρθε η ώρα να φιληθώ,

και όπως ξεφεύγει η αιτία σαν αναφιλητό,

στο φως ανατινάζομαι και ξεγλιστρώ,

σε ένα τασάκι εμαγιέ καταλήγω να σβηστώ,

και ανάμεσα σε τελειωμένες γόπες να ανακυκλωθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου