Λίγα λόγια...

''Aρκεί ένα ποίημα.
Ένα μόνο ποτήρι με στίχους για να μεθύσω.
Έχουν πέσει οι αντοχές μου.
Οι φίλοι μου με μαζεύουν από τα γραπτά μου.
Έλα σήκω πέρασε η ώρα μου λένε.
Έτσι που πας θα καταστραφείς.
Μην παίρνεις τη ζωή κατάκαρδα.
Δεν φταίω εγώ τους απαντώ.
Μικρό η μάνα μου με θήλαζε λέξεις.''
Νίκος Σκούτας.

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

9. Ο κήπος με τα γιασεμιά

 Λευκό και ατέλειωτο,

άπλωνε τα κλωναράκια του,

ο τόπος να μοσχοβολήσει.

Γιασεμί στην πόρτα μου μπροστά,

φύτρωσε και την ψυχή μου λύτρωσε

στης καρδιάς τα ανοιχτά.

Λευκό και ταπεινό,

γέμιζε πέταλα τους ανυποψίαστους περαστικούς,

για να τους ανησυχήσει.

Γιασεμί που σε έκοβα

κάθε βραδιά, καθώς στα μάτια μου

σε έφερνα μπροστά.

Λευκό και αγέραστο,

στριμωχνόσουν σε έναν βασιλικό κοντά

και ο λόγος μου στο πέρασμά σου

σιωπούσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου