Λίγα λόγια...

''Aρκεί ένα ποίημα.
Ένα μόνο ποτήρι με στίχους για να μεθύσω.
Έχουν πέσει οι αντοχές μου.
Οι φίλοι μου με μαζεύουν από τα γραπτά μου.
Έλα σήκω πέρασε η ώρα μου λένε.
Έτσι που πας θα καταστραφείς.
Μην παίρνεις τη ζωή κατάκαρδα.
Δεν φταίω εγώ τους απαντώ.
Μικρό η μάνα μου με θήλαζε λέξεις.''
Νίκος Σκούτας.

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2023

3.Προμηθέας

Αρχαίο δράμα.

Εκείνος που φέρει την φωτιά.

Δεσμώτης. Φυλακισμένος.

Ακροπατούσε στων βουνών τις κορυφές.

Προστάτης. Άνθρωπος.

Εκείνος από Έρωτα σπαρμένος.

Ατρόμητος. Τρομοκράτης.

Αγάπησε περισσότερο από ότι αγαπήθηκε.

Λυτρωτής. Ξεχασμένος.

Εκείνος που του έδεσαν τα χέρια.

Νικητής. Χαμένος.

Της Θέμιδας ο γιος ο πιο αγαπημένος.

Μονάκριβος. Πυρωμένος.

Ομολόγησε τα κρίματα των ανθρώπων.

Και κλαίνε τα ποτάμια. Τρέχοντας μονάχα εμπρός.

Πένθος παλιό. Ζωή ορμητική.

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα, είσαι απο τα bogs που ακολουθώ
    και σκέφθηκα να σε ενημερώσω ότι έφτιαξα ένα καινούργιο blog.
    Έκλεισε για μένα ένας κύκλος κι άνοιξε ένας νέος
    Θα χαρώ να μου ανταποδώσεις την επίσκεψη στο νέο μου blog
    Καλή Συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή